Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ανοικτή επιστολή κ. Καρατσή Πανίκου προς τους πολίτες του Δήμου Αγίου Νικολάου



Φίλες και φίλοι, συγκάτοικοι σε αυτόν το δήμο.
Μας χωρίζουν λίγες μέρες από τις εκλογές της Κυριακής 18 Μαίου για την ανάδειξη της δημοτικής αρχής, της νέας διοίκησης του δήμου, για τα επόμενα πέντε χρόνια. Είναι,ίσως, για τις τελευταίες δεκαετίες οι πιο κρίσιμες δημοτικές εκλογές. Το πολιτικό, το οικονομικό, το πολιτισμικό και το κοινωνικό περιβάλλον το οποίο διαμορφώθηκε την τελευταία πενταετία και οι νέες συνθήκες ,ίσως είναι ο καθοριστικός παράγοντας για το αποτέλεσμα αυτών των εκλογών.
Στην νέα εποχή που έχουμε μπροστά μας χρειάζονται άνθρωποι με γνώση, με εμπειρία, με θάρρος και τόλμη, που να έχουν τη δύναμη και την ικανότητα να οδηγήσουν τον τόπο στο αύριο.
Σας ζητώ, προσωπικά, από την κάθε γυναίκα και τον κάθε άνδρα, ξεχωριστά, την εμπιστοσύνη και τη ψήφο σας.Δεσμεύομαι προσωπικά ότι αυτήν την εμπιστοσύνη θα την τιμήσω στο ακέραιο.
Σας ζητώ να μας δοκιμάσετε.Έχετε ήδη εμπιστευθεί στο παρελθόν τη ψήφο σας στους δύο άλλους συνυποψηφίους μου, τον κ. Κουνενάκη και τον κ. Ζερβό.
Τους γνωρίζετε και έχετε και για τους δύο προσωπική άποψη.
Οι συνεργάτες μου και εγώ εγγυούμαστε ότι μπορούμε, με βήματα σταθερά και σίγουρα, να φέρουμε το καινούργιο και την αλλαγή που χρειάζεται ο τόπος μας.
Εγγυούμαστε ότι θα κάνουμε καθετί που είναι απαραίτητο, ώστε ο δήμος Αγίου Νικολάου να είναι ο πρώτος δήμος στη χώρα που θα βγεί απο την κρίση.
Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε τις αναγκαίες ρίξεις και αναγκαίες τομές και να σχεδιάσουμε μαζί το μέλλον μας, για να φτάσουμε στο στόχο μας.
Πιστεύουμε στην πραγματική και ουσιαστική Τοπική Αυτοδιοίκηση και δε θα δεχθούμε την ακύρωση του ρόλου μας, ούτε από την κεντρική κυβέρνηση, ούτε από προσωπικά και ιδιωτικά συμφέροντα.
Θα λογοδοτούμε μόνο σε σας και στους νόμους.
Όλα τα παραπάνω μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι το τέλος, μέχρι τη νίκη στις 18 του Μάη.
Γιατί στις 18 του Μάη, φίλες και φίλοι, έχουμε δημοτικές και όχι βουλευτικές εκλογές και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνά κανείς.
Να πορευτούμε μαζί με σεβασμό ο ένας προς τον άλλο, με ανοχή στη διαφορετική άποψη.
Με τη θέληση να μπορούμε να συνθέσουμε απόψεις, με μοναδικό κριτήριο το δημόσιο συμφέρον και το αύριο αυτού του τόπου και των ανθρώπων του.
Να αφήσουμε τις προσωπικές μας διαφορές που μας χωρίζουν και να σμίξουμε για την αγάπη μας γι’ αυτό τον τόπο που μας ενώνει.Μία αγάπη που είναι και δική μου τριάντα πέντε χρόνια τώρα!, που με το θάρρος της γνώμης μου και τη δύναμη μου να την εκφράζω, σας ζητώ να μου επιτρέψετε να αναφερθώ και σε κάτι προσωπικό. Ζούμε μαζί τα τελευταία τριάντα πέντε χρόνια.Δεν είμαι ξένος, όπως αρέσκονται μερικοί να ισχυρίζονται, και στην προκειμένη περίπτωση συνυποψήφιοι μου, κάτι που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια και σε κάθε εκλογική αναμέτρηση.. Είμαι ένας απο ‘σας, ένας σαν κι’ εσάς. Πολλοί από εσάς μου εμπιστευτήκατε ως γιατρό ,πολλές φορές, την ίδια την ζωή σας. Σήμερα, είμαι ο ίδιος άνθρωπος, όπως και τότε, που σας ζητώ να μου εμπιστευτείτε τη ψήφο σας.
Η απόφαση, όπως και η ευθύνη της επιλογής είναι δική σας.
Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα θα είναι απόλυτα σεβαστό.
Σας ευχαριστώ.
Με βαθιά εκτίμηση προς όλους.
Πανίκος Καρατσής
Υποψήφιος Δήμαρχος Δήμου Αγίου Νικολάου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India