Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Απάντηση του προέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων ΓΝΑΝ Γ. Μανουσάκη σε ανακοίνωση της Δημοτικής Συνεργασίας


Η δημοτική παράταξη του κ. Π. Καρατσή εξέδωσε ανακοίνωση με τίτλο "Οταν οι ΘΕΣΜΟΙ εξευτελίζονται απο τα πρόσωπα" (δείτε τη πατώντας ΕΔΩ) στην οποία αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του συνδυασμού τους στο Νοσοκομείο προκλητικά απέφυγα να συναντήσω και να χαιρετίσω τον επικεφαλής του συνδυασμού  κ. Καρατσή Πανίκο και ότι η νοοτροπία αυτή εξευτελίζει τον θεσμό του Προέδρου των Εργαζομένων του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου.

Επί αυτών θα ήθελα να απαντήσω τα παρακάτω:

  • Οι άλλοι 3 συνδυασμοί που κατεβαίνουν στις εκλογές στο Δήμο Αγίου Νικολάου κατά την επίσκεψη τους στο Νοσοκομείο ζήτησαν να συναντηθούν με εκπροσώπους του ΔΣ του συλλόγου εργαζομένων του Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου για να λάβουν ενημέρωση για τα προβλήματα των εργαζομένων και  του Νοσοκομείου και να υπάρξει ανταλλαγή απόψεων. Αντίθετα ο συνδυασμός "Δημοτική Συνεργασία" αγνόησε το Σύλλογο,  δεν ζήτησε ούτε συνάντηση, ούτε συζήτηση με το ΔΣ του Συλλόγου και γι΄αυτό και δεν υπήρξε, χωρίς ευθύνη εμένα ως  προέδρου ή των μελών του ΔΣ, αλλά με ευθύνη της Δημοτικής Συνεργασίας που οφείλει να εξηγήσει γιατί αγνόησε το Σύλλογο Εργαζομένων του Νοσοκομείου.
  • Την ώρα της επίσκεψης της Δημοτικής Συνεργασίας στο Νοσοκομείο απεργιακό κλιμάκιο του Συλλόγου Εργαζομένων στο οποίο συμμετείχα και εγώ περνάγαμε από όλα τα τμήματα και γραφεία του Νοσοκομείου  για ενημέρωση σχετικά με το θέμα της επικείμενης "αξιολόγησης" των δημοσίων υπαλλήλων και για συλλογή υπογραφών στο σχετικό κείμενο της ΑΔΕΔΥ.  Συναντηθήκαμε αρχικά σε γραφείο των διοικητικών υπηρεσιών και ο Π. Καρατσής απέφυγε  να μπει στο γραφείο που βρισκόμουν εγώ. Στη συνέχεια συναντηθήκαμε ξανά στον  4ο όροφο και ο Π. Καρατσής απέφυγε να μου απευθύνει το λόγο και να με χαιρετίσει, και το ίδιο έκανα και εγώ, χωρίς βέβαια να σκεφτώ ότι αυτό είναι κάτι για το οποίο θα έπρεπε στη συνέχεια να απολογηθώ δημόσια.
  • Είναι γνωστό ότι  πριν από περίπου 10 μήνες ο Π. Καρατσής,  όταν ακόμα εργαζόταν στο Νοσοκομείο ως διευθυντής της χειρουργικής κλινικής, ζήτησε την απομάκρυνση μου από το τμήμα στο οποίο εργαζόμουν (χειρουργείο) επειδή για λόγους εξωυπηρεσιακούς η παρουσία μου του δημιουργούσε αναστάτωση, ενώ  κινήθηκε εναντίον μου και νομικά για δημοσιεύματα στο διαδίκτυο, κάτι που έκανα στη συνεχεια και εγώ. Όμως παρά τα παραπάνω ως πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων συνέχισα σε θεσμικό επίπεδο να έχω επαφές μαζί του ως επικεφαλής της αντιπολίτευσης του Δημοτικού Συμβουλίου και συμμετείχα μαζί του σε πολλές συνεδριάσεις της επιτροπής αγώνα για τη στήριξη του Νοσοκομείου.  Ποτέ δεν έβαλα τη μεταξύ μας αντιπαράθεση ως εμπόδιο για τη θεσμική μας επαφή και ανταλλαγή απόψεων για το καλό του Νοσοκομείου και των εργαζομένων και θα έκανα το ίδιο και εχθές αν η Δημοτική Συνεργασία ζητούσε συνάντηση και συζήτηση με το ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων ΓΝΑΝ. 
Η Δημοτική Συνεργασία στο κείμενο της αναφέρει ακόμα ότι έχω   πρεμούρα  να υποστηρίξω τον κομματικό χώρο του ΣΥΡΙΖΑ και ότι έχω  αγωνία του να κρατήσω ισορροπίες αφού συγγενικό μου πρόσωπο υποστηρίζει λυσαλλέα τον συνδυασμό του κ. Ζερβού , ο οποίος δεν υποστηρίζεται απο τον ΣΥΡΙΖΑ.  Επί αυτών έχω να απαντήσω τα παρακάτω:

  • Καλό θα ήταν η Δημοτική Συνεργασία να είναι περισσότερο προσεκτική όταν αναφέρεται σε οικογένειες και συγγένειες τρίτων προσώπων. Με τον πεθερό που ιατρό Μαν. Ανδρεαδάκη (με τον οποίο ο Π. Καρατσής συνυπηρέτησε στο ΓΝΑΝ για περισσότερο από 20 χρόνια) έχουμε μια πολύ καλή οικογενειακή σχέση η οποία δεν επηρεάζεται ούτε στο ελάχιστο από τις πολιτικές μας απόψεις. Μακάρι να ήταν όλοι έτσι...
  • Στα 3 χρόνια που είμαι πρόεδρος του ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων, ποτέ το ΔΣ δεν ακολούθησε κομματική τακτική, αλλά κατά 99% ακολουθούμε και υλοποιούμε τις θέσεις και τις αποφάσεις της Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία, όπου η σύνθεση της διοίκησης είναι υπερκομματική. Ως ΔΣ του Συλλόγου Εργαζομένων του ΓΝΑΝ έχουμε καταφέρει να διαχωρίσουμε την ατομική κομματική ένταξη του προέδρου, του γραμματέα ή των μελών, από τη λειτουργία του Συλλόγου, και αυτό είναι κάτι που οι συνάδελφοι μας το βλέπουν καθημερινά και το εκτιμούν, και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε, όποιο κόμμα και αν είναι κυβέρνηση.

Γιώργος Μανουσάκης
πρόεδρος ΔΣ Συλλόγου Εργαζομένων Νοσοκομείου Αγ. Νικολάου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India