Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Από την Ελούντα στα ...σαλόνια του Λονδίνου! (... άλλος ένας δικός μας άνθρωπος)

Ένας Κρητικός κατακτά το Λονδίνο... Στα 20 του, ο Daniel Lukakis, ή Δανιήλ Λουκάκης αν προτιμάτε, έχει καταφέρει να κλέψει τις καρδιές των Βρετανών - κυρίως του γυναικείου πληθυσμού - με την ομορφιά και την κρητική λεβεντιά του. Με πατέρα από το Μεραμπέλο και μαμά από την Ιρλανδία, γεννήθηκε ένα κράμα Ανατολής και Δύσης και το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες που φιλοξενεί η εφημερίδα "Ν.Κ.".

Το μοντέλο από την Ελούντα έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των ανθρώπων της μόδας, μετρώντας ήδη δεκάδες φωτογραφίσεις και πασαρέλες στο βιογραφικό του, ενώ χρονιά ορόσημο για τη μέχρι τώρα καριέρα του ήταν το 2013, όταν περπάτησε στο catwalk του γνωστού και πρωτοποριακού σχεδιαστή Danish Wakeel, στην εβδομάδα μόδας του Λονδίνου.

Πριν λίγες μέρες, στα βραβεία του περιοδικού "Fashion Finest" ο Daniel αναδείχτηκε Male Model of the Year, δηλαδή μοντέλο της χρονιάς!
Πώς όμως ένα παιδί από την Ελούντα φτάνει στο Λονδίνο;

«Από μικρός ήμουν ένα πάρα πολύ φιλόδοξο άτομο, με μεγάλα όνειρα. Ήξερα ότι δε θα μπορούσα να τα κάνω πραγματικότητα στο μικρό χωριό της Ελούντας. Επίσης, η μητέρα μου, η οποία είναι Ιρλανδέζα, ήθελε να αποκτήσω πολλές και διαφορετικές εμπειρίες ζωής. Γι' αυτό και συμφώνησε με τον πατέρα μου να φύγω από την Ελούντα στα 14 μου και να πάω σε ένα εσώκλειστο σχολείο στην Αγγλία, στην επαρχία του Hertfordshire. Εκεί τελείωσα το σχολείο», είπε ο Daniel στη "Ν.Κ".

Αν και μόλις 20 χρονών, ο Δανιήλ έχει ήδη καταφέρει πολλά και αξιέπαινα. «Είμαι στο χώρο της μόδας εδώ και 4 χρόνια, αλλά πιστεύω ότι κατά τη διάρκεια του 2013 έχω κάνει το μεγαλύτερο βήμα μου και έχω καταφέρει περισσότερα μέσα σε ένα χρόνο απ' ό,τι στα προηγούμενα», μας λέει, και εξηγεί: «Μέχρι στιγμής έχω κάνει διάφορες φωτογραφήσεις στην Αγγλία, αλλά και στο εξωτερικό. Επίσης έχω κάνει διάφορα catwalk (πασαρέλες), αλλά το αποκορύφωμα ήταν φέτος στο London Fashion Week για το σχεδιαστή Danish Wakeel».

Δεν αρκείται όμως σε αυτά, και θέτει τον πήχη ακόμη ψηλότερα. «Πιστεύω ότι από τη ζωή παίρνεις όσο δίνεις, και δεν έχω βάλει κάποιο όριο. Δε θα πω ότι έχω φτάσει εκεί που θέλω, θα συνεχίσω να σπρώχνω και να ανεβαίνω σε όλη μου τη ζωή. Θα ήθελα, δηλαδή, σε πέντε χρόνια να έχω φτάσει στο σημείο που θα μπορώ να προσφέρω τα πάντα στους γονείς μου και στα αδέλφια μου, που πάντα είναι δίπλα μου και πάντα με στηρίζουν».

Ο φυσιοθεραπευτής που τον λατρεύει ο φακός

Πώς προέκυψε όμως το μόντελινγκ; «Όταν ήμουν παιδί», λέει στη "Ν.Κ." ο Ντάνιελ, «δε με ενδιέφερε καθόλου το μόντελινγκ. Ήμουν πάντα απασχολημένος με τoν αθλητισμό. Έπαιζα ποδόσφαιρο και τένις, ενώ ασχολήθηκα και με το tae-kwon-do. Όμως, όταν ήρθα στην Αγγλία, πολλοί φίλοι μού συνιστούσαν να αρχίσω το μόντελινγκ. Και να 'μαστε σήμερα. Επίσης είδα το μόντελινγκ ως μέσο για να πληρώσω για το πτυχίο μου».
Να σημειωθεί πως, εκτός από το μόντελινγκ, ο Daniel Lukakis σπουδάζει φυσιοθεραπεία, και θέλει ένα ακόμη χρόνο για να πάρει το πτυχίο του. «Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή είναι η μόρφωση, και ποτέ δε θα την εγκατέλειπα για να κυνηγήσω ένα όνειρο. Τα κάνω ταυτοχρόνως», είπε.

Βρετανική υποδοχή

Τα ξένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δεν είδαν με καλό μάτι την ελληνική κρίση και η χώρα βρέθηκε ουκ ολίγες φορές στο επίκεντρο αρνητικής δημοσιότητας. Ωστόσο, όπως μας εξηγεί ο Daniel, οι Βρετανοί τον υποδέχτηκαν με ανοικτές αγκάλες.
«Οι Άγγλοι αγαπάνε πάρα πολύ τους Έλληνες, την ελληνική κουλτούρα και γι' αυτό και μας επισκέπτονται τα καλοκαίρια. Η εθνικότητά μου ήταν πάντα κάτι θετικό μεταξύ των Άγγλων».


«Η Ελούντα πάντα στην καρδιά μου»

Από πολύτεκνη οικογένεια, καθώς οι γονείς του Γιάννης και Σάρον έχουν άλλα τρία παιδιά, τον Αλέξανδρο, τον Χάρη και την Άρια, ο Daniel νοσταλγεί διαρκώς τους δικούς του ανθρώπους και φυσικά την Κρήτη.

«Στην αρχή ήταν δύσκολα. Νοσταλγούσα καθημερινά την Κρήτη, μου έλειπε το χωριό μου, οι γονείς, τα αδέλφια μου. Άρχισα να παρατηρώ ότι υπήρχαν περισσότερα και μεγαλύτερα πράγματα εδώ που δεν μπορούσα να βρω στην Κρήτη, τα οποία θα με οδηγούσαν στο όνειρό μου. Τον τόπο μου πάντως τον αγαπάω και τον κρατάω στην καρδιά μου, όπου και να πάω».

Να σημειωθεί πως ο Daniel προέρχεται από καλλιτεχνική οικογένεια, καθώς τόσο ο ίδιος όσο και τα αδέλφια του ασχολούνται με τη μουσική. «Όλοι στην οικογένειά μας έχουμε μεγάλη αγάπη για τη μουσική, τραγουδάμε και παίζουμε διάφορα όργανα. Συνήθως τα καλοκαίρια παίζαμε καθημερινά σε διάφορα μπαρ και εστιατόρια με τα αδέλφια μου, ελληνικά και ξένα τραγούδια για τους τουρίστες και τους ντόπιους. Είναι στο αίμα μου η μουσική καθώς οι παππούδες μου, τόσο από την πλευρά της μητέρας μου όσο και του πατέρα μου, ήταν και αυτοί μουσικοί».

Της Όλγας Μανιουδάκη

neakriti.gr






Sexiest Men Of The Month – June 2013 Edition


Vote now for who you think should be the Sexiest Man of the month for June 2013! If you feel that you or someone you know deserves to be a featured as one of the sexiest men of the month then let our talent coordinator know by emailing eileen@starcentralmag.com and we’ll get back to you as soon as we can! Please keep it in mind that any person who leaves negative, unpleasant and unnecessarily rude or derogative comments will be removed and banned from this site permanently. This is not a page where you can post your rants – we will ONLY approve comments that are constructive to the nominees. Let’s just keep this voting poll fair and fun!

1. Kyle Roley (Canada)

Kyle roley
Kyle Roley was originally born in Lahr Germany but then moved to Canada when he was just 2 years old. He has been modelling in Edmonton for the past 4 years now and he’s had a lot of fun along the way. He is currently being managed by model management but he works fulltime as a Plumber/Gasfitter on new construction buildings – his goal in life is to become a successful actor one day though.

2. Daniel Lukakis (Greece)

Daniel lukakis
Daniel Lukakis is a half Greek and half Irish 20 year old Physiotherapy Student. He loves people, music, travelling, culture and trying tasty food from around the world. He lives his life by aiming for the impossible; he believes that if you never quit you can never fail. Family is also the most important thing in his life.

3. Zeke (Australia)

Zeke Simat
Zeke was originally born in Australia but his father was born on the French-Caribbean island of Guadeloupe. Growing up, he has never considered modelling as a viable option so he pursued other interests like basketball and travel. But then random people kept coming up to him and asking him if he’s a model so one day he gave in and decided to give it a go. He has been modelling for about a year now and he loves it because he gets the opportunity to meet new, interesting and creative people on each job he goes to.

4. Daniel Kayne (England)

Daniel Kayne
Daniel Kayne was born and raised in the English countryside of Hertfordshire. Growing up, he used to be ugly and skinny so he never considered himself good looking or handsome. Fast forward to several years later and he is now an established fitness and glamour model – lately he started doing small film work though. He has done mainly horror movies so far and currently he is in 3 productions – he’s a serial killer in a gas mask in one of these movies. One day he hopes to make enough money to start his own animal charity.

5. Jake Gray (Australia)

JAKE @ CSA MODELS
Jake was studying to become a hairdresser at the Djurra Lifestyle Salon and Spa when he was asked to step in last minute as a model for a photographic competition – and that was his first foray in the world of modelling. He was later approached by CSA models Australia not long after, that was 5 months ago and since then he has done a number of modelling jobs through them. He wants to continue both hairdressing and modelling at the same time so he can have the best of both worlds. He is a very committed person and he has a flare for bringing the catwalk to the streets.

6. Jad Darwish (Australia)

Jad @ CSA MODELS2
- See more at: http://www.starcentralmagazine.com/sexiest-men-of-the-month/2013/05/26/sexiest-men-june-2013/#sthash.dA5mHc0V.dpuf

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India