Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Δημήτρης Παπαδάκης: Από τα "Κλεμμένα όνειρα" στη συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου (... και αυτός δικός μας παιδί είναι !!!)



-Ποιες εμπειρίες αποκόμισες από τη συμμετοχή σου σε καθημερινό σίριαλ;
"Τα "Κλεμμένα όνειρα" ήταν για μένα μία βουτιά στα βαθιά, γιατί δεν ήξερα τι σημαίνει καθημερινό, το έμαθα. Έχω μάθει πάρα πολλά πράγματα αυτή τη χρονιά, νιώθω πιο ώριμος μέσα από αυτή τη δουλειά...".

-Συνήθως όμως οι περισσότεροι ηθοποιοί σνομπάρουν μία καθημερινή σειρά... Τι είναι αυτό που προσφέρει η συμμετοχή σε ένα τέτοιο σίριαλ;
"Γρηγοράδα, γιατί πρέπει ανά πάσα στιγμή να είσαι έτοιμος να κάνεις ό,τι σου ζητήσουν και να είσαι πάρα πολύ ανοιχτός. Δηλαδή ακόμη και αν έχεις κάνει προετοιμασία το προηγούμενο βράδυ που έχεις διαβάσει το κείμενό σου, ωστόσο μπορεί ο σκηνοθέτης να σου ζητήσει να κάνεις το εντελώς αντίθετο. Να έχεις πολλές οτπικές γύρω από το στήσιμο ενός ρόλου". Άρα δεν πρέπει να είσαι παγιωμένος".

-Πώς προέκυψε η συνεργασία με τα "Κλεμμένα όνειρα";
"Κατά τύχη... Μία μέρα με ενημέρωσαν να πάω σε κάστινγκ για τους "Βασιλιάδες" για το ρόλο του Αλέξη. Έφτασα στους τελευταίους δύο αλλά δεν πήρα το ρόλο. Τελικά όμως λίγες μέρες αργότερα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν για το ρόλο μου στα "Κλεμμένα όνειρα"".

-Σε επιλέγουν για ρόλους που είναι λίγο κακά παιδιά... Γιατί και ο Σήφης δεν είναι το καλύτερο παιδί...
"Δεν είναι τελείως κακό παιδί ο Σήφης... Είναι μπερδεμένο παιδί. Δηλαδή δεν έχει λάβει την παιδεία που θα έπρεπε να έχει λάβει από την οικογένειά του. Τα έχει όλα έτοιμα, έχει μάθει ό,τι θέλει να το κάνει, ό,τι κάνει να είναι αποδεκτό από τους γύρω του...".
-Είναι ανασφαλής χαρακτήρας;
"Ναι πολύ... Απλώς πιστεύω ότι δεν έχει φάει αρκετά στραπάτσα στη ζωή του. Δηλαδή ήταν ένα σκηνικό που έπαθε όταν "άσπρισε" τον Σιμόν που έβαλε λίγο μυαλό εκεί. Και το τελευταίο που του συνέβη, ο χωρισμός του με την Άντα που νομίζω και ευελπιστώ να τον κάνει να βάλει μυαλό ακόμη περισσότερο"

-Δεν ξέρεις πώς θα εξελιχθεί αυτός ο χαρακτήρας από δω και πέρα;
"Όχι"

-Πώς πιστεύεις εσύ ότι μπορεί να εξελιχθεί;
"Να σου πω καλλιτεχνικά... Θα προτιμούσα να γίνει χειρότερος. Ο πραγματικά κακός, γιατί δεν του έχουν συμπεριφερθεί σωστά και οι υπόλοιποι. Ας πούμε η Άντα η αγαπημένη του, από την αρχή της σειράς ξέρουμε ότι γουστάρει τον Άρη, φαίνεται αυτό. Με κάθε ευκαιρία του λέει ότι μόλις γίνω σταρ θα σε παρατήσω, ενώ ο Σήφης έχει πει κάποια στιγμή "Εγώ θα την παντρευτώ" και νομίζω ότι αυτό ήταν το κίνητρο για να κάνει ό,τι έκανε. Ουσιαστικά είναι πληγωμένος".

-Έχετε κοινά στοιχεία με τον Σήφη;
"Δεν θα έλεγα ότι έχουμε πολλά κοινά. Ίσως έχουμε και οι δύο τον εγωισμό, αλλά νομίζω ότι ο Σήφης είναι η σκιά μου, το αντίθετό μου. Όσο ευγενικός και ρομαντικός είμαι εγώ, τόσο δεν είναι ο Σήφης"

-Δεν θα μπορούσες να ερωτευτείς και να είσαι ολοκληρωτικά δοσμένος όπως είναι ο Σήφης με την Άντα που είναι ένα πρόσωπο που καθορίζει τις πράξεις του;
"Ναι βέβαια σε αυτό υπάρχει μία αρνητική πλευρά... Σε μία σχέση όταν λες ότι αγαπάς κάποιον σημαίνει ότι αγαπάς και τις επιλογές τουκαι όλο το φάσμα του είναι του. Τα δέχεσαι, δεν απαιτείς, δίνεις πράγματα. Όταν όμως είναι μία σχέση εξάρτηση όπως του Σήφη και της Άντας, που η Άντα είναι μία δυνατή προσωπικότητα στην οποία στηρίζεται ο Σήφης που δεν έχει ο ίδιος τόσο δυνατή προσωπικότητα, τότε δεν υπάρχει ισορροπία γιατί αυτός γαντζώνεται από εκείνη".

-Ο Δημήτρης Αρβανίτης που υπογράφει τη σειρά είναι γνωστό ότι είναι απαιτητικός συνεργάτης. Ποια είναι η συμβουλή που σου έχει δώσει ο Δημήτρης και θεωρείς ότι θα σου χρησιμέψει και στο μέλλον;
"Μου έχει πει πολλά και τα συνειδητοποιώ κάποια στιγμή γιατί όσα λέει είναι πάντα χρήσιμα για τη συνέχεια. Ένα βασικό πράγμα που μου είπε από την αρχή είναι πως άλλες τεχνικές έχει το θέατρο άλλες η τηλεόραση. Έτσι λοιπόν με βοήθησε να διαχωρίσω αυτά τα δύο κάπως και να δω με μία άλλη ματιά την υποκριτική μπροστά στην κάμερα της τηλεόρασης"

-Η οκονομική κρίση σε έχει επεηρεάσει καθόλου;
"Δεν θα το 'λεγα γιατί έχω μάθει από μικρός και στα πολλά και στα λίγα. Είμαι αυτάρκης. Δεν επιζητώ άλλωστε τα πολλά επιζητώ τα ουσιαστικά. Πρσοδοκώ και επιδιώκω να έχω κάθε στιγμή αυτά που με γεμίζουν. Αυτό δεν συνεπάγεται υλικά αγαθά".

-Σε λίγες μέρες θα συμμετάσχεις στη συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου στην Κρήτη όπου θα κάνεις το άνοιγμα... Πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία;
"Όλα συμβαίνουν τυχαία στη ζωή μου. Κανονίστηκε να γίνει η συναυλία να γίνει στον Άγιο Νικόλαο και έτυχε να βρεθώ στο δρόμο τους και έτσι μπήκα και εγώ σε αυτό το concept".

-Ποια είναι η άποψή σου για τον Παπακωνσταντίνου;
"Είναι ένα από τα τρία πρότυπα που είχα από πάρα πολύ μικρός, μεγάλωσα μέσα στη μουσική του και για πάρα πολλά χρόνια έπαιζα και τραγουδούσα σαν τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, κάτι που φυσικά ήταν μεγάλο λάθος. Αργότερα που συνειδητοποίησα τι κάνω, το άλλαξα αλλά παραμένει πρότυπο μου".

-Έχετε γνωριστεί;
"Ναι πριν από κάποιους μήνες... Είχε τύχει μία βραδιά σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί και έτυχε να έχει karaoke και μου έλεγαν όλοι ανέβα να τραγουδήσεις και έτσι αποφάσια να τραγουδήσω. Από τα ελάχιστα τραγούδια που ήξερα στις λίστες που μου έδωσαν ήταν ο "Μαύρος γάτος". Λίγο πριν με φωνάξουν να τραγουδήσω μπήκε στο μαγαζί ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου και φυσικά με έπιασε ένα δυνατό άγχος γιατί πώς να πεις ένα τραγούδι μπροστά στον ερμηνευτή του; Με το που τελείωσα το τραγούδι και όπως πήγαινα να κατέβω ήρθε ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου με έπιασε και μου είπε: "Τραγουδάς πολύ ωραία!!!". Ήταν ίσως ό,τι καλύτερο έχω ακούσει ποτέ..."

Βίκυ Διαμάντη

Αναδημοσίευση απο συνέντευξη για το tvshow.gr τον Ιούλιο 2012

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India