Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Δικαίωμα στις μηνύσεις ...

Απόσπασμα απο την πρόσφατη ομιλία στο Rex του κ. Αντώνη Ζερβού
"Δυστυχώς η Δημοτική Συνεργασία επανήλθε την Τρίτη με δημοσίευμα που φέρει τον τίτλο ‘’η σιωπή των αμνών’’, επιμένοντας στα ίδια ανυπόστατα ψέματα. Αντί να παρουσιάζει τα τρανταχτά της στοιχεία που αποδεικνύουν την αλήθεια των ισχυρισμών της μου ζητούν ξανα να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.
Δηλώνω λοιπόν ξεκάθαρα απ’ αυτό το βήμα και δεσμεύομαι απέναντί σας 
ότι αν δεν παρουσιάσουν τα στοιχεία που έχουν περί δήθεν ποσοστού μου 5% σε ξενοδοχειακή μονάδα της περιοχής ή δεν ζητήσουν δημόσια συγνώμη πριν τελειώσουν οι εκλογές, αμέσως μετά τις εκλογές θα καταθέσω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση . Και η χρηματική αποζημίωση που θα προκύψει, γιατί θα προκύψει, θα διατεθεί ισόποσα στους συλλόγους ΑΜΕΑ του Δήμου. 
Την προηγούμενη φορά φάνηκα μεγαλόψυχος και δημοσιοποίησα τα περιουσιακά μου στοιχεία μήπως και σταματήσει το παραμύθι. Δυστυχώς η μεγαλοψυχία μου παρεξηγήθηκε και εκλήφθηκε ως αδυναμία . Αυτή τη φορά λοιπόν θα κινηθώ δικαστικά εναντίον όλων όσων συμμετέχουν σ’ αυτό το χοντροκομμένο αστείο. 
Και αυτό θα το κάνω, όχι γιατί θεωρώ όνειδος το να είμαι ξενοδόχος ή επιτυχημένος μηχανικός, αλλά γιατί δεν είναι αλήθεια. Και κυρίως γιατί αφήνουν να εννοηθεί ότι μετά την αποχώρησή μου από τα δημοτικά πράγματα πριν 8 χρόνια, προέκυψαν πόροι που δεν δικαιολογούνται από την επαγγελματική μου δραστηριότητα, άρα … μαύρο χρήμα και τα σχετικά. 
Την ηθική μου υπόσταση δεν την διαπραγματεύομαι. Και δεν επιτρέπω σε κανένα να την τσαλαπατά. Εξ άλλου αυτή είναι η μόνη προίκα μου ως πολιτικού ανδρός. Ούτε το μεγάλο σόι έχω, ούτε υπάρχει πολιτικό τζάκι πίσω μου, ούτε δημιούργησα αυλή και αυλοκόλακες στην τοπική πολιτική μου διαδρομή." 


Αγαπητέ κ. Αντώνη Ζερβέ

Εμείς ως Δημοτική Συνεργασία ποτέ δεν είπαμε κάτι που δεν ισχύει. Εμείς μιλήσαμε για τα έργα και τις ημέρες σου με άρθρο που έφερε τον τίτλο "Δικαίωμα στην πόλη εσείς ... Δικαίωμα στην μνήμη εμείς". Μπορείτε να μας μηνύσετε για αυτό ; Κάντε το αν έχετε το θάρρος. Τι απο όσα γράφουμε εκεί - και είναι πολλά - είναι ψέμματα ;

Εις ότι αφορά το δημοσίευμα "Η σιωπή των αμνών ... προσαρμοσμένη στα Δημοτικά μας δρώμενα" απλά ρωτήσαμε αν αληθεύουν τα όσα ο κ. Πάγκαλος σας καταγγέλει. Μηνύστε μας και για το Δικαίωμα μας στις ερωτήσεις.

Ακόμα λέτε ότι επικοινωνήσατε με κοινούς φίλους. Με ποιούς αγαπητέ κ.Ζερβέ ; Βλέπεις αυτοί (πληθυντικός ευγενείας) οι οποίοι είχαν επαφές και με άλλες πλευρές ανήκουν πλέον στον συνδυασμό σας , άρα μην κρίνεται εξ ιδίων ...

Εμείς θα σας ευχηθούμε τυπικά καλή επιτυχία αν και για το καλό του τόπου επι της ουσίας δεν το εννοούμε.Κλείνοντας να πούμε ότι αν έχετε απαντήσεις σε όλα όσα σας έχουμε καταλογίσει να της δόσετε και να αφήσετε τις δικαστικές διαμάχες για άλλους.


ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India