Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Γ. Φθενάκης προς Δημοτική Συνεργασία: σας προκαλώ να μας γράψετε τί ύψους είναι το υπέρογκο πρόστιμο που πληροφορηθήκατε


Καταρχήν, ξέρω πολύ καλά πως λειτουργεί το Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας της Δημοτικής Συνεργασίας, το οποίο κατά τα άλλα δεν ...ταυτίζεται με τις απόψεις των δημοτικών συμβούλων της παράταξης σας, οι οποίοι έχουν ...συμπτωματικά τις ...ίδιες απορίες με το "Πουλάκι ΤΣΙΟΥ" και αναζητούν απαντήσεις στα ίδια "πονηρά" ερωτήματα που πολλές φορές συνοδεύονται με αιχμές και ...χαρακτηρισμούς.
Δεν είδα το Γραφείο Τύπου να απαντά ανάλογα σε τοποθετήσεις δημοτικών συμβούλων της παράταξης σας, αντίθετα ο ένας συμπληρώνει τον άλλο.
"Ρίχνουμε το αγκίστρι" - όποιον καρφώσει και συνεχίζουμε τα "δολώματα" - ερωτήματα των υπολοίπων, με τη μορφή σχολίων.
Το έχω μάθει το ...παραμύθι, ως ...λαλίστατος Πρόεδρος, όπως με αποκαλείται.
Προφανώς, δεν ενημερώνετε τη παράταξη για τις όποιες ασυναρτησίες και όταν δείτε τα σκούρα, ακολουθούν δύο απαντήσεις(μια από το γραφείο Τύπου και μια από τη Δημοτική συνεργασία) και φυσικά τα σχόλια συμπαράστασης από τα γνωστά πρόσωπα.
Από την άλλη πιστεύω ότι λέτε αλήθεια στο σημείο ότι το blog δεν ενημερώνει καθημερινά τον επικεφαλή της παράταξης σας. Στη πορεία φαίνεται ότι κάποια κείμενα σας γίνονται "πάθημα" και "μάθημα" συγχρόνως.
Μάλιστα, ορισμένες φορές στις απαντήσεις σας χάνετε τη ψυχραιμία σας και σε ορισμένα "σημεία" ξεχνάτε ποιοι τελικά είστε - Το γραφείο Τύπου ή τα μέλη της παράταξης -.
Πολύ σωστά απάντησα στο ερώτημα σας για το αν κλήθηκα να παραλάβω υπέρογκο πρόστιμο για την Αναπτυξιακή Βραχασίου. Απάντησα ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κανένα πρόστιμο. Δεν το έκρυψα και δεν το κρύβω.
Τι να σας έγραφα δηλαδή ότι δεν υπάρχει πρόστιμο και... αν αυτό επιβληθεί στο μέλλον να με κατηγορείται και από πάνω;;;; Κατά τα άλλα ...εντυπωσιαστήκατε από τη λέξη ..."μέχρι στιγμής".
Όμως, σας προκαλώ να μας γράψετε τί ύψους είναι το υπέρογκο πρόστιμο που πληροφορηθήκατε;;;;;;;;
Αληθεύει ότι αυτοί που σας ...ψιθυρίζουν αυτές τις ανοησίες ή πληροφορίες διαφωνούν πολιτικά μαζί μου;;;;;
Διαβάστε προσεκτικά λοιπόν ένα από τα κείμενα που με συκοφαντούν και που βρίσκεται σε εμφανή σημείο στο blog με τίτλο: "Και το ποδόσφαιρο στο βωμό των πολιτικών σκοπιμοτήτων ; "
Διαβάστε τις αιχμές προς το πρόσωπο μου και πείτε μου με αποδείξεις - αν πραγματικά αληθεύει το γεγονός ότι μου ζητήθηκε να ...."δώσω" αγώνα στην ομάδα της Κριτσάς για ....πολιτικούς λόγους!!!!!
Οι συνεργάτες σας αφήνουν να αιωρούνται διάφορες εντυπώσεις με τη μορφή ερωτημάτων και διαφωνούν με τις όποιες ..υποδείξεις.
Βέβαια, στο πρόσωπο μου ρίχνουν τη ...λάσπη και δεν έχω το δικαίωμα, σύμφωνα με τους ίδιους, να τα πω έξω από τα δόντια!!!
Ας είναι λοιπόν πιο προσεκτικοί, δεν είναι κακό.
Συμφωνώ τέλος με τα όσα αναφέρει η Δημοτική Συνεργασία ότι η όποια διαφωνία είναι πολιτική.
Ας ακούσουν επιτέλους τον επικεφαλή τους ορισμένοι δημοτικοί σύμβουλοι που ασχολούνται μαζί μου για προσωπικά και επαγγελματικά θέματα, όπως τι κάνω στον λιγοστό ελεύθερο χρόνο μου, τι γραβάτα φοράω στις συνεδριάσεις και άλλα που σχετίζονται με φωτογραφήσεις που κάνω με διασημότητες και φίλους μου, στο πλαίσιο της δουλειάς μου.
Ας σοβαρευτούν όλοι και να μην απογοητεύονται όταν ανταποδίδω τη κριτική.
Γιώργος Φθενάκης
Πρόεδρος Τοπικού Συμβουλίου Βραχασίου

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India