Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Η επιστολή φαρμακοποιού στο Flashnews.gr και ο παραλογισμός του συστήματο


Μια ηλεκτρονική επιστολή φαρμακοποιού προς το Flashnews.gr αναδεικνύει με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, το δαιδαλώδη χαρακτήρα και τον παραλογισμό του συστήματος.

Η φαρμακοποιός, με αφορμή το περιστατικό της σύλληψης συναδέλφου της στα Χανιά για χορηγήγηση ναρκωτικών με πλαστές συνταγές (δειτε εδώ), έστειλε την παρακάτω επιστολή στο Flashnews.gr θέλοντας να δείξει την άλλη όψη του νομίσματος.

Παραθέτουμε αυτούσια την ηλεκτρονική επιστολή:

"Είμαι σχετικά νέος φαρμακοποιός και οι συνάδερφοι μου, μου λένε ότι ακόμα έχουν να δουν πολλά τα μάτια μου. Παρόλ’αυτά είναι κάποια πράγματα που είναι αντικειμενική πραγματικότητα στο φαρμακείο του 2013.

• Στο ράφι μου έχω ηρεμιστικά χάπια που δεν έχω πουλήσει εδώ και 2 χρόνια.

Αν έρθει έλεγχος και μου ζητήσουν τα τιμολόγια για αυτά τα κουτιά, θα πρέπει να πάω στην αποθήκη να ανοίξω άπειρες κούτες και να ψάξω ατελείωτες στίβες χαρτιών.

Φανταστείτε ότι παραλαμβάνω πάνω από 5 τιμολόγια την ημέρα, δηλαδή γύρω στα 1600 τον χρόνο

• Προσπαθώ να ελέγχω τις συνταγές ναρκωτικών που έρχονται αλλά παραδέχομαι την πιθανότητα να έχω παραλάβει πλαστή συνταγή και να μην το έχω καταλάβει.

Με τα σύγχρονα μέσα τεχνολογίας είναι εύκολο να πετύχεις υψηλή ανάλυση σε φωτοαντίγραφο.

Επιπλέον οι συνταγές αυτές είναι χειρόγραφες και δεν υπάρχει τρόπος να ελεγθεί ηλεκτρονικά το αν έχουν εκτελεστεί κι σε άλλο φαρμακείο (όπως γίνεται με τις ηλεκτρονικές συνταγές απλών φαρμάκων).

Αν πούμε ότι έχω 100 συνταγές τέτοιου τύπου τον μήνα και η 1 είναι πλαστή αυτό μας κάνει 12 τον χρόνο.

Σε έλεγχο για τα τελευταία 5 χρόνια θα μου βρουν περίπου 60 πλαστές συνταγές.

Οι οποίες ναι είναι πολλές σαν νούμερο, αλλά σαν ποσοστό είναι πολύ μικρό και είναι ξεκάθαρο ότι δεν το έκανα εκ προθέσεως.

• Στο φαρμακείο τηρούνται 2 είδη βιβλίων για τα ναρκωτικά. Το ένα αφορά τα λεγόμενα «βαριά» ναρκωτικά, τα όποια φυλάσσονται σε ειδικό χρηματοκιβώτιο και για να είμαι ειλικρινής δεν έχω πουλήσει ποτέ ούτε έχω δει συνταγή που να τα ζητάνε. το βιβλίο αυτό πρέπει αν ενημερώνεται κάθε τρείς μήνες ακόμα κι αν οι ποσότητες ναρκωτικών έχουν παραμείνει αμετάβλητες .

Σας παραδέχομαι ότι λόγω φόρτου εργασίας έχω να το ενημερώσω πάρα πολύ καιρό.

Το δεύτερο βιβλίο αφορά τα «ελαφριά» ναρκωτικά, τα οποία είναι και τα κινήσιμα (xanax, lexotanil κτλ).

Και πάλι δεν είμαι συνεπής και το ενημερώνω μόνο κάθε μήνα.

Εν τέλη θέλω να καταλήξω ότι για κάποιον εκτός του επαγγέλματος τα όσα γράφτηκαν στα μέσα μπορεί να φαίνονται υπερβολικά αλλά για ένα φαρμακοποιό το να μην μπορεί να βρεί τα τιμολόγια για 10 κουτία ναρκωτικών (τόσα είναι τα 300 χάπια), το να βρεθούν πλαστές συνταγές και το βιβλίο των ναρκωτικών να μην είναι ενημερωμένο εδώ και 20 χρόνια δεν είναι κάτι το εξωπραγματικό.

Όλα όμως είναι σχετικά. Τα τιμολόγια αν υπάρχουν θα βρεθούν και οι πλάστες συνταγές αν είναι λίγες θεωρώ ότι είναι μέσα στα πλαίσια του ανθρώπινου λάθους.

Σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι η δικαιοσύνη θα κάνει σώστα τη δουλεία της. Εγώ απλά ήθελα με απλά λόγια να παρουσιάσω την κατάσταση που επικρατεί στα φαρμακεία. Ευχαριστώ για το χρόνο σας"

* Στη διάθεση του Flashnews.gr, βρίσκονται τα στοιχεία της φαρμακοποιού, τα οποία ωστόσο δεν δημοσιεύει κατόπιν επιθυμίας της ίδιας.

flashnews.gr

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India