Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Η απάντηση του - κατά τον κ. Κερούλη - ... "Αρθρογράφου"



Λάβαμε την παρακάτω δήλωση απο τον Πολιτικό Μηχανικό κ. Γουναλάκη Γιώργο και την δημοσιεύουμε αυτούσια:

"Κατά την χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ετέθηκε ένα ζήτημα απο την πλευρά του Αντιδημάρχου κ. Αφορδακού που αφορούσε ανάρτηση στο blog της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ που αφορούσε την πρόσληψη συγγενικού του προσώπου στο Δήμο Αγίου Νικολάου. Παρά το γεγονός του ότι ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου έδωσε τον λόγο στον κ. Καρατσή για να απαντήσει προσφέρθηκα ευγενώς να απαντήσω μιας που γνώριζα καλύτερα το ζήτημα αφού με είχαν ενοχλήσει πολλοί συμπολίτες για αυτό το θέμα τηλεφωνικά αλλά και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση του συνδυασμού.

Ενώ λοιπόν ετοιμαζόμουν να απαντήσω , έμαθα σήμερα ότι ο κ. Κερούλης σιγοψιθύρισε στους διπλανούς του ότι τώρα θα μιλήσει ο "αρθρογράφος". Δεν σας κρύβω ότι μου προξένησε έκπληξη η αναφορά του κ. Κερούλη στο πρόσωπο μου, ο οποίος γνώριζε και οφείλει να γνωρίζει ότι είμαι ενεργός Πολιτικός Μηχανικός με ελάχιστο προσωπικό χρόνο για τέτοιου είδους αρθρογραφίες. Εγώ προσωπικά θα παρακαλούσα τον κ. Κερούλη , για άλλη μια φορά να ενοχλήσει τον αδερφό του κ. Κερούλη Νικόλαο (συνεργάτης μου επί πολλά έτη) για να του εξηγήσει το πόσο ελεύθερο χρόνο έχω για αρθρογραφία ή καλύτερα για blogoγραφία. Ακόμα ήθελα να του πώ ότι εγώ δεν έχω ασχοληθεί με τα πεπραγμένα του στην Πολεοδομία και την ΔΕΥΑΝ. Το σίγουρο είναι ότι αν αποφασίσω ποτέ να το κάνω , η άποψη μου δεν θα είναι ψιθυριστή και δεν θα απευθύνεται προς τους συνομιλητές μου και μόνο. Αν έχουμε κάτι να πούμε το λέμε πρόσωπο με πρόσωπο και αφήνουμε τους ψιθύρους στην άκρη. Αυτό είναι το χαρακτηριστικό των "ντόμπρων" αντρών.

Βλέποντας την επικρατούσα κατάσταση αντιλαμβάνομαι πλήρως γιατί κανένας δεν πλησιάζει την πολιτική σκακιέρα του Δήμου , εκτός φυσικά απο όποιους θέλουν να είναι υποψήφιοι Δήμαρχοι. Απλά δεν θέλει κανένας να χάσει την αξιοπρέπεια του. Είναι στιγμές που λυπάμαι που έχω αναμιχθεί  στα κοινά της πόλης, όμως δεν έχω καμία διάθεση να αφήσω κάποιους να διώξουν τους πάντες και να διευκολύνουν το έργο τους. Απλά για να μην παρεξηγηθώ, η τελευταία επισήμανση δεν αφορά τον κύριο Κερούλη ως πρόσωπο , παρά ως συμπεριφορά , δηλαδή ακόμα και συμπεριφορές μπορούν να απομακρύνουν ανθρώπους απο τα κοινά ή να κάνουν κάποιους άλλους να αναζητούν εντελώς νέες λύσεις.

Αγαπητέ φίλε Μιχάλη , πηγαίνουμε προς εκλογές και τουλάχιστον άνθρωποι που γνωρίζονται χρόνια δεν έχουν κανένα λόγο να συμπεριφέρονται με αυτόν τον τρόπο , ούτε να ψιθυρίζουν και να προσπαθήσουν να γελοιοποιήσουν καταστάσεις που δεν γνωρίζουν παρά υποψιάζονται".

ΓΟΥΝΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 
Πολιτικός Μηχανικός / Project Manager
gounalakis@europlan.gr 

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India