Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Παρουσίαση της νέας στήλης ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΠΟΛΗΣ


Φίλοι του blog της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Σήμερα παρουσιάζω την νέα στήλη μου που κατά καιρούς θα κάνει αναρτήσεις στο συγκεκριμένο blog σχολιάζοντας την τοπική μας καθημερινότητα.

Τίτλος της στήλης ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.

Θεματολογία η τοπική επικαιρότητα.

Θα έχω το δικαίωμα να σχολιάζω ελεύθερα και να παρουσιάζω τις υποκειμενικές μου απόψεις για τα τοπικά μας ζητήματα. Οι απόψεις μου δεν έχουν καμία σχέση με την ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. Πρόκειται για μια νέα ελεύθερη στήλη.

Ηθικά δεν έχω το δικαίωμα να προσβάλλω αλλά ούτε και να θίξω κανένα ως πρόσωπο. Μπορώ να σχολιάζω , καταδικάζω και προβάλλω συμπεριφορές.

Ελπίζω η στήλη να γίνει αποδεκτή απο εσάς. Ο ελεύθερος σκοπευτής θα είναι διαρκώς ανάμεσα σας , θα καταγράφει και θα σχολιάζει. Ο ελεύθερος σκοπευτής θα βρίσκεται και μπροστά αλλά και πίσω απο τις κουρτίνες. Είμαι ένας απλός συμπολίτης σας.

Καλή σας ημέρα και καλή μας αντάμωση σύντομα.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΚΟΠΕΥΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India