Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

"Μια …μικρή απάντηση …" επιστολή Δημάρχου Αγίου Νικολάου για το πιο χυδαίο κείμενο που έχει δει εως τωρα

Έχω επιλέξει συνειδητά να μην απαντώ σε άδικες επιθέσεις και κακόβουλες επιστολές, ώστε η κοινωνία μας να παραμένει ήρεμη και να ασχολείται με τα σημαντικά και σπουδαία, ιδιαίτερα μάλιστα στη σημερινή κρίσιμη περίοδο.
Είναι προτιμότερο η απόσβεση αυτών των απόψεων να γίνεται σε βάρος μου παρά να επηρεάζουν την κοινωνία. Είναι γεγονός ότι στο Δήμο Αγίου Νικολάου, στα όσα χρόνια συμμετέχω (24 έτη), παρά τις αντιθέσεις και τις διαφορετικές απόψεις, οι ανάγκες της κοινωνίας και του Δήμου ήταν πάντα οι προτεραιότητες και μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις τα προσωπικά, συλλογικά ή κομματικά συμφέροντα έμπαιναν μπροστά.

Η επιστολή που υπογράφει η παράταξη του κ. Καρατσή με τίτλο «Ζητούνται απαντήσεις…πολλές!!!» υπερέβη αυτά τα όρια. Είναι ίσως το χειρότερο και το πιο χυδαίο κείμενο που έχω δει όλα αυτά τα χρόνια. Οι προσβολές, η χυδαιότητα και η ψευδολογία περισσεύει.

Φαντάζονται οι συντάκτες του κειμένου ότι και εμείς σκεφτόμαστε ή πράττουμε όπως αυτοί.

Εξ ιδίων κρίνουν τα αλλότρια…

Ανακάλυψαν με τη νοσηρή τους φαντασία, συμφωνίες, συναντήσεις και το άκρον άωτον (άκουσον άκουσον!!!) την κάθοδο μου στις εθνικές εκλογές με ένα συγκεκριμένο κόμμα...

Η διεστραμμένη φαντασία τους ανακάλυψε επίσης εξυπηρέτηση των προσωπικών συμφερόντων του Δημάρχου σε επίπεδο μάλιστα Νομού!!! Κανονικά θα έπρεπε να υποβάλλω μήνυση. Δεν θα το κάνω όμως για τους λόγους που αναφέρω παραπάνω.

Πληροφοριακά θέλω να ενημερώσω τους συμπολίτες μου, ανεξαρτήτως των διαβολών και των δήθεν πληροφοριών, ότι δεν έχω καμία διάθεση και καμία πρόθεση να συμμετέχω σε οποιαδήποτε εκλογική διαδικασία ή θέση πέραν του τόπου μου.

Έχω τη γνώμη πως όλοι μας θα έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί σ’ αυτή τη μεγάλη κρίση που βιώνουμε και μέσα στα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και διαχειριζόμαστε να διαφυλάσσουμε την αξιοπρέπεια και την προσωπικότητα όλων.

 Η στάση όμως και ο λόγος ορισμένων, τους καθιστά ακατάλληλους για τις δημόσιες θέσεις.

 Παρά την απογοήτευση, τη θλίψη και την πικρία δεν θα προχωρήσω σε άλλες ενέργειες και αρκούμε στο: Άφες αυτοίς…

Ο Δήμαρχος Αγίου Νικολάου Δημήτρης Κουνενάκης

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India