Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Διευκρίνηση απο τον κ. Γουναλάκη Γιώργο για όσα ελέχθησαν στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγίου Νικολάου σχετικά με το Περίπτερο στους Ποτάμους.

Απο τον Δημοτικό μας Σύμβουλο κ. Γουναλάκη Γιώργο λάβαμε την παρακάτω επιστολή την οποία αυτούσια δημοσιεύουμε:

Με αφορμή τα όσα ακούσθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγίου Νικολάου απο τον Δήμαρχο Αγίου Νικολάου σχετικά με την υπόθεση του Περιπτέρου των Ποτάμων και την υποψία για ανάμειξη του Δημοτικού Συμβούλου κ. Κουνενάκη Κωσταντίνου θα ήθελα να δηλώσω τα παρακάτω:

1. Η προσωπική μου ανάμειξη με το θέμα του Περιπτέρου των Ποτάμων έγινε αφού έλαβα επιστολή επώνυμη όπου αναγράφονταν όλα όσα ανέφερα , τα οποία αποδείχθηκαν αληθή , χωρίς ποτέ να έχω επισκεφτεί τον χώρο που κατασκευάστηκε το Περίπτερο.
2. Ουδέποπε συνομίλησα με τον κ. Κουνενάκη , παρά μόνο με τους υπευθύνους της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου οι οποίοι και μου παρείχαν όλα τα στοιχεία τα οποία παρουσίασα στο Δημοτικό Συμβούλιο.
3. Θέλω να πιστεύω ότι έχω αρκετή εμπειρία σε θέματα κατασκευής και κοστολογίων ώστε να μην έχω ανάγκη κανένα να μου υποδείξει για τα κοστολόγια που προέκυψαν και επίσης νομίζω ότι όλα αυτά τα χρόνια έχω την δύναμη να αρθρώνω και να υποστηρίζω τον λόγο μου.

Γουναλάκης Γιώργος
Πολιτικός Μηχανικός / Project Manager
gounalakis@europlan.gr

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India