Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Όλη η απόφαση του ΟΧΙ απο το Τ.Σ Ελούντας

ο πρόεδρος του Τ.Σ Βαγ. Μαυρικάκης
Στην Ελούντα σήμερα την 14η του μηνός Ιουνίου του έτους 2013 ημέρα της εβδομάδας Παρασκευή και ώρα 06:00 στην αίθουσα συνεδριάσεων Δημοτικής Κοινότητας Ελούντας συνήλθε σε δημόσια τακτική συνεδρίαση το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Ελούντας Δήμου Αγ. Νικολάου ύστερα από την αριθμ. Β/151/06-06-2013 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου κ. Μαυρικάκη Ευαγγέλου για Δημόσια Κοινή Διαβούλευση Δημοτικής Κοινότητας Ελούντας & Τοπικής Κοινότητας Βρουχά η οποία επιδόθηκε 06-06-2013 σε κάθε ένα σύμβουλο δημοσιεύθηκε στο χώρο ανακοινώσεων της Δημοτικής Κοινότητας Ελούντας & Τ.Κ. Βρουχά και στην Εφημερίδα ΑΝΑΤΟΛΗ αριθμός φύλλου 17.084/13-6-2013
Α Π Ο Σ Π ΑΣ Μ Α

Από το πρακτικό 10/14-06-2013 Συνεδρίασης του Συμβουλίου Δημοτικής Κοινότητας Ελούντας του Δήμου Αγ. Νικολάου. Αριθμός Απόφασης: 26 Περίληψη: ΄Εκφραση άποψης για την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου : «Ξενοδοχειακός Τουριστικός Λιμένα ξενοδοχείου BLUE PALACE στην Πλάκα Αγίου Νικολάου Κρήτης».

Κλήθηκαν επίσης οι παρακάτω : Δήμαρχος Αγ. Νικολάου κ. Κουνενάκης Δημήτριος, Αντιδήμαρχος κ. Αφορδακός Νικόλαος, Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος Λιμενικού Ταμείου κ. Σγουρός Μιχαήλ, κ. Λαζαράκη Μαρία εκπρόσωπος της Δ/νσης τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αγ. Νικολάου Τμήμα περιβάλλοντος, Αντιπεριφερειάρχης κ. Καστρινάκης Νικόλαος, Εκπρόσωπος της μείζονος μειοψηφίας Δ.Σ. Αγ. Νικολάου κ. Καρατζής Πανίκο, εκπρόσωπος της ελάσσονος μειοψηφίας , Εκπρόσωπος ξενοδοχείου PLUE PALACE , Επαγγελματίες Τουριστικών σκαφών Πλάκας - Ελούντας, Λιμενάρχης Αγ. Νικολάου κ. Χασιώτη Δήμητρα ,13η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων κ. Μοσχόβη Γεωργία, Εκπρόσωπος Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων ,εκπρόσωπος Τ.Κ. Βρουχά κ. Μπουτσάκη Μιχαήλ, σύλλογοι, κάτοικοι και φορείς Δ.Κ. Ελούντας και Τοπικής Κοινότητας Βρουχά Αφού διαπιστώθηκε νόμιμη απαρτία δεδομένου ότι σε σύνολο πέντε ( 5 )μελών είναι παρόντα τέσσερα (4) ήτοι :

Π α ρ ό ν τ ε ς 1. Μαυρικάκης Ευάγγελος Πρόεδρος
2.Μελισσουργάκης Ιωάννης Μέλος
3. Μαυρικάκης Κων/νος »
4. Λουκάκης Δημήτριος » Απόντες 1.Ζαχαρόπουλος – Οταπασίδης ΄Αλκης »

 Παρευρέθηκαν επίσης η κ. Λαζαράκη Μαρία εκπρόσωπος Τεχνικής Υπηρεσίας του Τμήμα Περιβάλλοντος Δήμου Αγ. Νικολάου, ο εκπρόσωπος Τ.Κ. Βρουχά κ. Μπουτσάκης Μιχαήλ, ο κ. Φιλιππάκης Ματθαίος εκπρόσωπος της ελάσσονος μειοψηφίας Δ.Σ. Αγ. Νικολάου, εκπρόσωποι του ξενοδοχείου BLUE PALACE: κ.Kρεμασιώτης Σωτήριος Δ/ντής και κ. Ζερβός Αντώνιος Μηχανικός, εκπρόσωποι από οικολογική κίνηση Μιραμβέλλου ,ο κ. Βάρδας Χαρ. από Τμήμα Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας Π.Ε. Λασιθίου εκπρόσωποι συλλόγων ,φορέων και κάτοικοι Δημοτικής Κοινότητας Ελούντας & Τοπικής Κοινότητας Βρουχά .

 Η τήρηση των πρακτικών έγινε από την υπάλληλο του Δήμου Λουκάκη Φωτεινή . Ο Πρόεδρος κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης . Εισάγεται προς συζήτηση το μοναδικό θέμα της ημερήσιας διάταξης Εισηγούμενος ο κ. Πρόεδρος το θέμα είπε τα εξής :

Σήμερα συναντηθήκαμε μετά από τις ανακοινώσεις της πρόσκλησης , την δημοσίευση της στη Εφημερίδα Ανατολή αλλά και την έγγραφη πρόσκληση που λάβατε προκειμένου να γίνει συζήτηση - δημόσια διαβούλευση σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο με αρ. πρωτ.10962/03-06-2013 της Δ/νσης Tεχνικών Υπηρεσιών Τμήμα Περιβάλλοντος του Δήμου Αγ. Νικολάου με θέμα : Έκφραση άποψης για την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου : < Ξενοδοχειακός Τουριστικός Λιμένας ξενοδοχείου BLUE PALACE στην Πλάκα Αγίου Νικολάου Κρήτης . Πρωτίστως , θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η Σπιναλόγκα συμπεριλήφθη στον πρόσφατα αναθεωρημένο Ενδεικτικό Κατάλογο της Χώρας μας και ως εκ τούτου θα ξεκινήσει η διαδικασία σύνταξης του απαιτούμενου φακέλου υποψηφιότητας για εγγραφή του μνημείου στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO .

Η διαδικασία σύνταξης του εν λόγω φακέλου είναι απαιτητική και χρονοβόρα και θα πρέπει να ανταποκρίνεται σε μια σειρά προκαθορισμένων και αυστηρών προϋποθέσεων που έχει θέσει το Κέντρο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO , στοιχείο που το εκάστοτε αιτούν κράτος οφείλει να τεκμηριώσει με επάρκεια . Αντιλαμβάνεσται λοιπόν ότι ,επειδή το ζητούμενο Λιμενικό Έργο προτείνεται να κατασκευαστεί στην πλησιέστερη από την αντικριστή ακτή απόσταση της Σπιναλόγκας , πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πολύ σοβαρά τις εισηγήσεις που θα ακολουθήσουν και γνώμονας στην απόφαση που θα πάρουμε θα είναι το πόσο θα επηρεάσει η όχι την ένταξη της Σπιναλόγκας στον Κατάλογο των Μνημείων της Παγκόσμιας Κληρονομιάς δεδομένου ότι τα κριτήρια της ένταξης είναι πολύ αυστηρά και πιθανά κάτι που θα ξέφευγε από αυτά θα είναι και η αιτία απένταξής της .

Την εισήγηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων του έργου θα την κάνει η εκπρόσωπος του Δήμου Αγ. Νικολάου από το τμήμα των Τεχνικών Υπηρεσιών η κ. Μαρία Λαζαράκη ενώ εγώ θα ήθελα να αναφερθώ σχετικά με την Λειτουργία ενός Τουριστικού Λιμένα σε αυτήν την περιοχή σε σχέση με τη σκοπιμότητα του έργου και την νομική του θεμελίωση όπως αναφέρεται στη μελέτη .

 Στη σελ 39 από 69 , με τίτλο 5.2 Σκοπιμότητα του έργου και νομική θεμελίωση του , αναφέρεται ότι η απόσταση του ξενοδοχείου απέχει : από μικρό αλιευτικό λιμένα Ελούντας 3550 μ. προς νότο και από μικρό αλιευτικό μώλο της Πλάκας 370μ. προς βορρά . Απ’ ότι φαίνεται αγνοείται παντελώς η εν λειτουργία χρήση των προαναφερθέντων χώρων , που εδώ και δεκαετίες , από εκεί εξυπηρετούν τα Τουριστικά Επιβατικά σκάφη την επίσκεψη στη Σπιναλόγκα . Δηλαδή από πού και πως εξυπηρετούνται οι επισκέπτες του νησιού ;

Από ότι φαίνεται ,δεν είναι αλιευτική η χρήση τους όταν εξυπηρετούν εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες - επισκέπτες κάθε χρόνο. Εξάλλου εύκολο είναι να ζητήσετε και να συνυποβάλετε τα αντίστοιχα στατιστικά στοιχεία από τις αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να ενημερώσετε πιο σωστά . Στην ίδια παράγραφο αναφέρετε ότι : Σύμφωνα δε με το άρθρο 35 του Νόμου 2160/93, < επιτρέπεται από ξενοδοχειακές μονάδες η δημιουργία λιμένων στον αιγιαλό και την παραλία που βρίσκεται προ των εγκαταστάσεων τους , για την εξυπηρέτηση της πελατείας τους , εξαιρουμένων των περιοχών που προστατεύονται από τις διατάξεις του ν.1650/1986 (ΦΕΚ100Α’) με την προϋπόθεση ότι η δυναμικότητα ελλιμενισμού σκαφών δεν θα ξεπερνά το 10% του αριθμού των δωματίων της ξενοδοχειακής μονάδας . Η δυνατότητα αυτή παρέχεται σε ξενοδοχειακές μονάδες , οι οποίες διαθέτουν άνω των 200 δωματίων και βρίσκονται σε απόσταση πέραν του ενός (1) χλμ . από τον υφιστάμενο τουριστικό λιμένα αναψυχής .> Για να δούμε όμως , τι είναι αυτό που λέτε μικρό αλιευτικό μώλο της Πλάκας και σε απόσταση μόλις 370μ (όπως εσείς αναφαίρετε) ;

Επί Ενετικού κατόπιν Οθωμανικού και τώρα Ελληνικού Κράτους , η επισκεψιμότητα αλλά και η τροφοδοσία της νήσου Σπιναλόγκας ( Καλυδών ) γινόταν και γίνεται από την ίδια θέση στο οικισμό της Πλάκας με τις αντίστοιχες κατά περιόδους προβλήτες που σήμερα προκειμένου να εξυπηρετεί την Σπιναλόγκα έχει μεταφτιαχτεί σε σύγχρονο χώρο εξυπηρέτησης των Τουριστικών Σκαφών , όπου αυτή είναι και η κύρια χρήση του χώρου και όχι η παραβολή /πρυμοδέτηση των Αλιευτικών σκαφών ( Αλιευτικό Καταφύγιο ) . Εξάλλου να δούμε τα Λιμενικά Τέλη , τις περιοδικές τους Δηλώσεις και να κάνουμε την ανάλογη σύγκριση . Ο περιοδικός ελλιμενισμός των αλιευτικών κατά τους θερινούς και μόνο μήνες , γίνεται για εντυπωσιακούς λόγους προσέλκυσης πελατών στις ψαροταβέρνες .

Τα Τουριστικά Σκάφη που εξυπηρετούν την Σπιναλόγκα είναι πληθέστερα και τα στατιστικά στοιχεία υπάρχουν στις αρμόδιες υπηρεσίες . Άρα λοιπόν , εδώ έχουμε μια δεδομένη και πάγια , κύρια χρήση με συγκεκριμένη λειτουργία που διέπεται κατά αιώνες άσχετα με το πώς βαπτίστηκε το τελευταίο λιμενικό έργο , προκειμένου να κατασκευαστεί , γιατί απώτερο σκοπό είχε την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των επισκεπτών στην Σπιναλόγκα . Πάλι όμως , ο Ελληνικός Νομοθέτης το διαφυλάσσει και το προστατεύει με τους νόμους και διατάξεις – αποφάσεις , όπου δεν αναφέρεται στην μελέτη σας .

Συγκεκριμένα :

1) Διυπουργική απόφαση: Καθορισμός όρων και προϋποθέσεων δραστηριοποίησης πλοίων και μικρών σκαφών για θαλάσσιες εκδρομές η θαλάσσια λουτρά (10) Αριθ. 3342/17/2000 ΦΕΚ Β’ 476/06-04-2000.

2) Γενικός Κανονισμός Λειτουργίας Τουριστικών Λιμένων Αριθ. Τ/9803 ΦΕΚ Β’ 1323/16-09-2003 άρθρο 1 παρ1 Πεδίο Εφαρμογής : O παρών κανονισμός ισχύει και εφαρμόζεται στη χερσαία και θαλάσσια ζώνη όλων των τουριστικών λιμένων , συμπεριλαμβανομένων των ζωνών αγκυροβολίου, των καταφυγίων τουριστικών σκαφών και των λιμένων ξενοδοχειακών μονάδων ανεξάρτητα από το φορέα διαχείρισης αυτών (δημόσιο η ιδιωτικό ) αρμοδιότητας Γενικής Γραμματείας Τουρισμού και από το χρόνο έναρξης λειτουργίας τους

. 3) Απόφαση Αριθ.3344/01/09 ΦΕΚ Β’ 113/27-01-2009 Λιμενάρχη Αγ. Νικολάου Α. Επιτρέπουμε με αφετηρία το Λιμένα Αγίου Νικολάου και τους Λιμενίσκους Πλάκας και Ελούντας την εκτέλεση θαλασσινών εκδρομών όπως καθορίζονται στην αριθ. 3342/17/2000/3.4.2000 κοινή υπουργική απόφαση σύμφωνα με την κατηγορία πλου που ορίζεται στο Π.Γ.Ε. των πλοίων η στην Άδεια Εκτέλεσης Πλόωνν για μικρά σκάφη στους παρακάτω όρμους και παραλίες καθώς και οριζόμενα σημεία παραβολής / πρυμοδέτησης .

 i) Στο Λιμάνι Αγίου Νικολάου τα κρηπιδώματα του Λιμένα .

 iι) Στο λιμενίσκο Πλάκας : O προβλήτας του λιμενίσκου και ο προβλήτας ΒΔ αυτού .

iιι) Στο λιμενίσκο Ελούντας : Tα κρηπιδώματα από Μέγαρο μέχρι παραλία και ο προβλήτας ΒΔ.

 iv) Τα κρηπιδώματα της νησίδας Σπιναλόγκα . κλπ.

Άρα λοιπόν αυτό που αναφέρεται , για το μικρό αλιευτικό λιμένα Ελούντας και μικρό αλιευτικό μώλο της Πλάκας , στην πραγματικότητα δεν υφίσταται . Στη συνέχεια αξίζει να σας πω κάτι που αναφέρθηκε σε προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο από τον κ. Κων/νο Μαυρικάκη , επικεφαλής – συντονιστής τότε , της επιτροπής στην οποία το ΤΕΕ ανέθεσε την σύνταξη φακέλου υποψηφιότητας της Σπιναλόγκας για ένταξη στα υπό προστασία μνημεία της Ουνέσκο ( από την αρ.αποφ.526 πρακτ.29/25-11-2009 )

 < Όλα τα ξενοδοχεία της περιοχής υψηλής στάθμης όπως είναι και το συγκεκριμένο ξενοδοχείο έχουν προσφέρει ποιοτική αναβάθμιση του τουρισμού στη περιοχή . Αυτό δε σημαίνει ότι θα πρέπει να έχουμε τους επιχειρηματίες ελευθέρους να ενεργούν και να σχεδιάζουν έργα τα οποία κάθε άλλο παρά υπέρ της βιωσιμότητας της περιοχής είναι , είπε και κάλεσε τους ξενοδόχους να αποκτήσουν μια αντίληψη για την ανάπτυξη , στη βάση όσων κελεύει η αρχή της βιώσιμης , της πράσινης ανάπτυξης , που αντιλαμβάνεται το περιβάλλον ως μια εγγύηση και πόρο με τη δική του οικονομική αξία .

Τόνισε ότι εάν προχωρήσουμε σε τέτοιου είδους εξαμβλωματικές λύσεις , οι πρώτοι που θα το πληρώσουν είναι οι ξενοδόχοι και δευτερευόντως η τοπική κοινωνία καλώντας το Δημοτικό Συμβούλιο να τοποθετηθεί κατά της κατασκευές του συγκεκριμένου ξενοδοχειακού λιμένα και να αποφασίσει να εντάξει στο ΣΧΟΟΑΠ της περιοχής ( η εγκρισή του εκκρεμούσε τότε ) την ολιστική απαγόρευση δημιουργίας λιμενικών έργων στο κόλπο ( και τελικά αυτό έγινε ) > . Άλλωστε το Δημοτικό Συμβούλιο του Αγ. Νικολάου και κατ’ επέκταση το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Ελούντας , επικαλούμενο πλέον το ΣΧΟΟΑΠ του Δήμου Αγ. Νικολάου που πλέον είναι ο βασικός μπούσουλας ανάπτυξης της περιοχής μας , οδηγείται άμα τι άλλο στο να το περιφρούρηση και να το εφαρμόσει , άλλωστε αυτή είναι και η υποχρέωσή του από το Νόμο .

Στη συνέχεια η κ. Λαζαράκη Μαρία εισηγήθηκε τα παρακάτω : Λαμβάνοντας υπόψη : .Το φάκελο με το κείμενο της ΜΠΕ & τα υποβαλλόμενα σχέδια .όλες τις προηγούμενες αρνητικές αποφάσεις Δημοτικού Συμβουλίου 526/2009,55/2011,238/2012) και την αίτηση ακύρωσης στο ΣΤΕ στην 16333/16-09-2009 Απόφαση του Υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης για τη χωροθέτηση του στην Πλάκα σύμφωνα με την 234/21/30-11-2009 απόφαση Δημαρχιακής Επιτροπής. Το ΣΧΟΟΑΠ Αγ. Νικολάου (ΦΕΚ 460/1-11-2010),που δεν επιτρέπει την συγκεκριμένη χρήση. Το γεγονός ότι οι επιπτώσεις από έργα ακτομηχανικής στη φυσική ακτογραμμή είναι στις περισσότερες των περιπτώσεων μη προβλέψιμες και είναι μαθηματικώς αδύνατη η ακριβής ποσοτική πρόβλεψη της αποκρίσεως και των επιπτώσεων ,μιας ακτής με ίζημα στην κατασκευή ενός απλού ή περίπλοκου συστήματος έργων.

Μόνο η συνεχής παρακολούθηση με μετρήσεις πεδίου μιας ακτής μετά την κατασκευή έργων ακτομηχανικής είναι η μόνη μέθοδος για την ποσοτικοποίηση των επιπτώσεων. Στα περισσότερα έργα που έχουν κατά το παρελθόν κατασκευαστεί στην Κρήτη, οι επιπτώσεις ήταν κυρίως αρνητικές όπως άλλωστε αναφέρουν αξιόλογοι και έμπειροι καθηγητές Πολυτεχνείων και Πανεπιστημίων.

Το γεγονός ότι ο Κόλπος της Ελούντας και κατ΄ επέκταση η ακτογραμμή του είναι ένα ιδιαίτερης οικολογικής σημασίας οικοσύστημα το οποίο χρήζει μιας εξειδικευμένης συνολικής έρευνας που θα παρακολουθήσει με εργαστηριακά δεδομένα σειρά περιβαλλοντικών παραμέτρων προκειμένου να προσδιοριστεί η αντοχή του ή όχι σε παρεμβάσεις τέτοιου είδους (λιμενικά έργα κ.α) με απώτερο πάντα σκοπό την αποφυγή φαινόμενων διάβρωσης των πολυσύχναστων και πολυδιαφημισμένων ακτών της. Στην περιοχή της Πλάκας ήδη παρουσιάζονται φαινόμενα διάβρωσης όπως επισημαίνει η «Αναγνωριστική έκθεση προστασίας Ακτών Ν. Λασιθίου» που εκπονήθηκε από το Εργαστήριο Φυσικών Καταστροφών & Παράκτιας Μηχανικής του Πολυτεχνείου Κρήτης για λογαριασμό της Περιφερειακής Ενότητας Λασιθίου.

Τα φαινόμενα διάβρωσης γίνονται αντιληπτά σε αρκετά σημεία όπου το πλάτος της ακτής έχει μειωθεί αισθητά αλλά και εξακολουθεί να μειώνεται κάθε χρόνο. Συνεπώς η οποιαδήποτε επιβάρυνση σε γειτονικές ακτές από την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου θα μπορούσε να αποτελέσει καταστροφή για την τουριστική κίνηση στη περιοχή καθώς το συγκριτικό πλεονέκτημα της είναι το φυσικό περιβάλλον και οι παραλίες της .

Για τους λόγους αυτούς ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΣΤΕ αρνητικά στη δημιουργία ξενοδοχειακού τουριστικού Λιμένα μπροστά από το ξενοδοχείο BLUE PALΑCE . Ακολούθησε διαβούλευση μεταξύ των παρευρισκομένων Ο κ. Ζερβός Αντώνιος απάντησε σε ερωτήσεις Προέδρου κ.λ.π και επεσήμανε ότι η δημιουργία του ξενοδοχειακού Τουριστικού Λιμένα μπροστά από το ξενοδοχείο BLUE PALACΕ στην Πλάκα είναι μικρό έργο , δεν θα δημιουργήσει κανένα πρόβλημα ούτε θα επηρεάσει την ένταξη της Σπιναλόγκα στον Κατάλογο των Μνημείων της Παγκόσμιας Κληρονομιας. Αντιθέτως θα προσελκύσει ποιοτικό τουρισμό. Τοποθετήθηκαν επίσης οι παρακάτω εκφράζοντας τις απόψεις τους .

. Οικολογική κίνηση Μιραμβέλλου : η εν λόγω επένδυση θα έχει τις παρακάτω βασικές αρνητικές επιπτώσεις στον τομέα του τουρισμού στην περιοχή αλλοίωση και στρέβλωση της φυσικής ακτογραμμής ,άρα ζημιά στην εικόνα που θα αποκομίσει ο σύγχρονος απαιτητικός αλλά και περιβαλλοντικά ευαίσθητος τουρίστας. Είναι δεδομένο ότι η κατασκευή ενός λιμένα, επηρεάζει τη φυσική κίνηση των ιζημάτων, γεγονός το οποίο μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική αλλαγή των χαρακτηριστικών της ακτογραμμής και της ποιότητας του βυθού ,ανάλογα και με το μέγεθος και τη μορφή της παρέμβασης.

Η άδεια για τουριστικό λιμένα είναι άδεια για την δημιουργία μιας κλειστής και απρόσιτης παραλίας .Θεωρείται αδιανόητο ,μετά την κολοσσιαία για τις δυνάμεις του τόπου μας προσπάθεια, προκειμένου να ενταχθεί το μνημείο της Σπιναλόγκας στα παγκόσμια μνημεία της UNESKO να επανέρχεται για αδειοδότηση μια τέτοιου είδους κατασκευή. Θεωρούμε ότι το έργο περιβαλλοντικά επιζήμιο ,πολιτιστικό ολίσθημα και κατ΄επέκταση τουριστικά επιζήμιο. . Ο κ. Φιλιππάκης Ματθαίος εκπρόσωπος ελάσσονος μειοψηφίας είπε : η κατασκευή αυτού του τύπου λιμενικών έργων θα αλλοιώσουν την φυσική ακτογραμμή και πρέπει να ληφθούν μέτρα από την περιοχή Αγ. Παρακσευή έως Πλάκα όπου η διαδρομή σε όλο το μήκος της έχει αποκλειστεί και δεν υπάρχει πρόσβαση στην ακτογραμμή. .

Ο κ. Υγειονομάκης Εμμανουήλ εκπρόσωπος συλλόγου επαγγελματιών αλιέων είπε: το έργο θα δημιουργήσει πρόβλημα καταστροφής του Κόρφου ήδη έχει γίνει μετατόπιση ψαριών ,αναφέρθηκε στο πρόβλημα που δημιουργούν οι προβολείς των ξενοδοχείων στους αλιείς επεσήμανε την ανάγκη λήψης μέτρων προστασίας –πρόσβασης στην ακτογραμμή από περιοχή Αγ. Παρασκευής έως Πλάκα . Η κ. Τζίνα Ξανθάκη Πρόεδρος του συλλόγου ΚΑΛΥΔΩΝ είπε ότι ο σύλλογος δεν είναι αντίθετος με την κατασκευή του έργου εάν γίνει κάτι σωστό επίσης επεσήμανε την λήψη μέτρων για την προστασία του παραλιακού μετώπου Πλάκας από τις διαβρώσεις . .

Ο εκπρόσωπος του προοδευτικού συλλόγου Ελούντας κ. Λουκάκης Γεώργιο είπε ότι ο σύλλογος δεν είναι αντίθετος με την κατασκευή του εν λόγω έργου εάν αυτό γίνει σωστά και δεν θα δημιουργήσει περεταίρω προβλήματα. .ο κ. Δασκαλάκης Νικόλαος επιχειρηματίας και κάτοικος Δ.Κ. Ελούντας είπε ότι συμφωνεί με την κατασκευή του εν λόγω έργου. .Ο κ. Αρναουτάκης Μάρκος πρώην Κονοτάρχης είπε :η κατασκευή αυτού του έργο είναι η καταστροφή της περιοχής και πρότεινε την καταψήφισή του . Το Συμβούλιο Δ.Κ. Ελούντας αφού έλαβε υπόψη του όλα τα ανωτέρω και μετά από διαλογική συζήτηση και σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.3852/2010 και Ν.3463 /2006 . Α π ο φ α σ ί ζ ε ι ο μ ό φ ω ν α Συμφωνεί με την εισήγηση του προέδρου του συμβουλίου Δ.Κ. Ελούντας κ. Μαυρικάκη Ευαγγέλου και την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Αγ. Νικολάου Τμήμα Περιβάλλοντος όπως εκφράστηκε από την κ. Λαζαράκη Μαρία περιβαλλοντολόγο και γνωμοδοτεί αρνητικά για την κατασκευή του εν λόγω Ξενοδοχειακού Τουριστικού Λιμένα ξενοδοχείου BLUE PALACΕ στην Πλάκα Αγ. Νικολάου Κρήτης. Για τούτο συντάχθηκε το πρακτικό αυτό και υπογράφεται:

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ   ΜΑΥΡΙΚΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

ΤΑ ΜΕΛΗ  ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
MAYΡΙΚΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΛΟΥΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΛΟΥΚΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Δ.Κ. ΕΛΟΥΝΤΑΣ

ΜΑΥΡΙΚΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
 
Αναδημοσίευση απο το www.e-fonien.blogspot.gr

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India