Δήμος Αγίου Νικολάου Κρήτης

Η επιστροφή ...

dsinergasia@gmail.com

Σελίδες

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

Απάντηση σε ανησυχίες του συμπολίτη μας κ. Μανουσάκη Γιώργου (απο τον Πολιτικό Μηχανικό κ. Γουναλάκη Γιώργο)


Αγαπητέ Γιώργο

Τον τελευταίο καιρό με έχεις μπερδέψει απίστευτα. Παρακολουθώ όλα όσα γράφονται ένθεν και ένθεν και δεν καταλαβαίνω τι σε έχει πιάσει. Έκπληκτος διαβάζω και το δικό μου πλασάρισμα στην αρθρογραφία σου και αδυνατώ να καταλάβω τι δεν έχεις καταλάβει από όλα όσα έχω πει. Θέλω να πιστεύω ότι πάντα μιλάω καθαρά και δεν πίστευα ούτε στιγμή ότι θα σου δημιουργούσα τόσες απορίες. Θα κάνω μια τελευταία προσπάθεια αποσαφήνισης των θέσεων μου σε όλα τα ζητήματα που κατά καιρούς θέτεις και εμπλέκεις και το όνομα μου. Βέβαια να σου πώ ότι έχεις κάθε δικαίωμα να το κάνεις αφού δεν ακολούθησα την συμβουλή του πατέρα μου , ο οποίος όταν με είδε να επαναδραστηριοποιούμε στα κοινά της πόλης μου , μου είπε να προσέχω γιατί «όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες». Με αρκετή καθυστέρηση αρχίζω να καταλαβαίνω τι εννοούσε. Όμως ακόμα και τώρα δεν θέλω να «με φάνε οι κότες» , συνεπώς θα προσπαθήσω να απαντήσω στις ανησυχίες σου , δεν θα το κάνω όμως συνέχεια.

1.   Παραλιακός Δρόμος Σισσίου – Μιλάτου.
Σε συνάντηση που έγινε πριν από αρκετούς μήνες στο Δημοτικό Κατάστημα Βραχασίου με πρωτοβουλία της Δημοτικής Συνεργασίας θέσαμε το θέμα του παραλιακού αυτού δρόμου. Στην τοποθέτηση μου εκείνη την ημέρα είπα ότι παρά το γεγονός του ότι εμείς δεν έχουμε καμία αντίρρηση για τον δρόμο αυτό , πιστεύω ότι ο δρόμος αυτός – με την σημερινή του μορφή και καθεστώς – δεν πρόκειται να αδειοδοτηθεί ποτέ. Ανέφερα τότε ότι η αναφορά του στο ΣΧΟΟΑΠ δεν σημαίνει απολύτως τίποτα και επειδή εγώ προσωπικά ήθελα και θέλω να κοιτώ τους συγχωριανούς σου στα μάτια χωρίς να ντρέπομαι. Είπα καθαρά ότι όσοι σας υπόσχονται για τον δρόμο αυτό σας λένε ψέματα. Αν με κατακρίνεις για το θάρρος της άποψης μου αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
Στην συνέχεια σε δημόσιες γραπτές τοποθετήσεις της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ – οι οποίες όπως καταλαβαίνεις είχαν συνταχθεί από εμένα – αναλύσαμε ότι ένα τμήμα είναι δασικός δρόμος και ένα άλλο τμήμα είναι διανοιγμένος χωρίς τις απαραίτητες εκ του Νόμου εγκρίσεις. Για να διανοιχθεί αυτός ο δρόμος χρειάζεται μελέτη εκ νέου και το κυριότερο Μ.Π.Ε. Ανέφερα και στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να περάσει Μ.Π.Ε. για μια οδό σε παραλιακό μέτωπο και μάλιστα χωρίς να γράφουν τα μικρόφωνα είπα ότι υπάρχει Κοινοτική Οδηγία – η οποία δεν έχει εφαρμοσθεί στην Ελλάδα – για ζώνη προστασίας 100 μ. από την ακτή. Αντιλαμβάνεσαι ότι αν ανοίξει αυτός ο φάκελος θα προκύψουν πολλαπλά προβλήματα. Αυτό στο εξήγησα και σε προσωπική μας επαφή το βράδυ εκείνο στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Μετά από αυτά επιμένεις. Θέλεις να σου φέρω έγγραφα. Ξεχνάς ότι εγώ λέω πάντα την αλήθεια και αν θέλεις μπορείς να με διαψεύσεις ξεκινώντας σε συνεργασία με τις Υπηρεσίες του Δήμου την αδειοδότηση του δρόμου αυτού. Όλα όσα γράφω τα καταλαβαίνουν απόλυτα οι συνάδελφοι μου. Αν δεν τα καταλαβαίνεις εσύ το κατανοώ απόλυτα. Το ίδιο θα συμβεί και σε μένα όταν εισέλθω σε θέματα Νοσοκομείου. Η άγνοια θα με οδηγήσει στο να μην καταλαβαίνω και η μη κατανόηση θα με οδηγήσει σε θυμό και «όποιον πάρει ο χάρος» μετά. Ακριβώς για τον λόγο αυτό δεν κάνω τον παντογνώστη , περιορίζομαι στο γνωστικό μου αντικείμενο και για θέματα Μηχανικού που δεν γνωρίζω , απευθύνομαι σε συναδέλφους που κατέχουν την γνώση του αντικειμένου επί του οποίου ζητάω απαντήσεις.

2.   Διορισμός μου ως Πρόεδρος Λιμενικού Ταμείο Λασιθίου.
Κάνεις διαρκώς αναφορές στο γεγονός του ότι εσύ π.χ. δεν διορίσθηκες και δεν κατέλαβες ποτέ Δημόσια Θέση. Εννοείς ότι αυτό σου εξασφαλίζει πέπλο αγνότητας ; Με την ευκαιρία της απάντησης αυτής θα ήθελα να διαβάσεις μερικά πράγματα για να κλείσουμε και αυτό το θέμα. Προσωπικά ποτέ δεν ζήτησα καμία απολύτως θέση. Έμαθα για τον διορισμό μου στην Λιμενική Επιτροπή και την πρόθεση να εκλεγώ ως Πρόεδρος από την γραμματέα του Λιμενικού Ταμείου Λασιθίου κ. Φαγά Αλεξάνδρα. Με πήρε τηλέφωνο και με ενημέρωσε ότι ήρθε έγγραφο από την Περιφέρεια Κρήτης με τα διορισμένα μέλη της Λιμενικής Επιτροπής ανάμεσα στα οποία ήμουν και γώ. Μάλιστα μου εξήγησε ότι για τον Πρόεδρο που προωθούν πάντα υπάρχουν δύο λόγια παραπάνω τονίζοντας τις ικανότητες του ώστε να γίνεται εμφανής η προτίμηση στο πρόσωπο του. Τρεις ημέρες αργότερα με επισκέφτηκε αντιπροσωπεία της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ στο γραφείο μου και μου ανακοίνωσαν ότι θα προωθηθώ για Πρόεδρος. Τους απάντησα ότι ίσως δεν είμαι ο κατάλληλος για την θέση αυτή λόγω του ότι έχω δικές μου απόψεις σε πολλά θέματα. Επέμειναν στην άποψη τους και με διαβεβαίωσαν ότι δεν θα υπάρχει καμία παρέμβαση στο έργο μου.
Εννοείται ότι η θέση του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου ήταν άμισθη και οι ευθύνες τεράστιες. Προσπάθησα τότε να συνεργασθώ με τον καλύτερο τρόπο με τον τότε Δήμαρχο Αγίου Νικολάου κ. Λουκαράκη και προσπάθησα να βρω μια άκρη σε ένα χώρο που ελάχιστα γνώριζα. Προσπάθησα να βοηθήσω τον τόπο μου και οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάσθηκα γνωρίζουν ότι το έκανα ανιδιοτελώς και με μεγάλη χαρά. Όταν διαπίστωσα ότι τα πράγματα που είχα βάλει στόχο δεν μπορούσαν να υλοποιηθούν , όταν διαπίστωσα λογιών λογιών παρεμβάσεις , όταν διαπίστωσα ότι προμηθευτές προσπαθούσαν να κλείσουν ένα ραντεβού μαζί μου στο ιδιωτικό μου γραφείο , «πήρα το καπέλο μου» και αφού παραιτήθηκα πήγα στο σπίτι μου ανακοινώνοντας και την απόφαση μου για μεγάλη αποχή από τα κοινά , υπόσχεση την οποία και υλοποίησα.
Δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν για ποιο λόγο αναφέρεσαι στο γεγονός του ότι διετέλεσα Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Λασιθίου. Τι αμάρτημα μου καταλογίζεις ; Και βέβαια δεν έχω κανένα πρόβλημα στις αναφορές που κάνεις αλλά με τον τρόπο που το κάνεις. Μήπως θέλεις να πεις ότι ανήκω σε κανένα στρατό κομματόσκυλων που καταλήστεψαν την Ελλάδα ; Αν εννοείς αυτό να βγείς και να το πεις καθαρά. Σε μένα τα υπονοούμενα δεν έχουν θέση. Και αν το πεις καθαρά , τότε θα είσαι όμηρος των αρρωστημένων απόψεων σου (υπό την προϋπόθεση ότι έχεις αυτές τις απόψεις). Σε αυτήν την πόλη γνωριζόμαστε όλοι. Δεν έχουμε ανάγκη από κανένα Γιώργο και ιδιαίτερα από εσένα για να μας υποδεικνύει το τι είμαστε και το τι κάνουμε. Ο καθένας από εμάς κρίνεται καθημερινά αλλά δικαιώνεται και καθημερινά. Για μένα στίβος δικαίωσης είναι η εργασία μου και τίποτα άλλο. Στα κοινά της πόλης μου βρίσκομαι από μεράκι και τίποτα άλλο. Αυτό το γνωρίζουν όλοι οι άνθρωποι που βρίσκονται δίπλα μου εδώ και χρόνια. Έχω να χάσω , δεν έχω τίποτα να κερδίσω. Ως Πρόεδρος Λιμενικού Ταμείου κόντεψα να χάσω το γραφείο μου και η συμμετοχή μου στα κοινά με φέρνει αντιμέτωπο με φίλους , πελάτες , ανθρώπους που κατά καιρούς με έχουν στηρίξει. Δυστυχώς όμως ο χαρακτήρας μου δεν μου επιτρέπει να ευνοώ τον ένα έναντι του άλλου. Ποτέ δεν συμμετείχα σε τέτοια παιχνίδια και δεν πρόκειται να το κάνω ποτέ.

3.   Περί επιλεκτικής μου ευαισθησίας σε λασπολογίες.
Εγώ αγαπητέ μου Γιώργο δεν είμαι προστάτης κανενός που βάλλεται επώνυμα. Είμαι προστάτης και θα συνεχίσω να είμαι σε ανθρώπους που βάλλονται ανώνυμα. Δεν καταλαβαίνω γιατί επικαλείσαι την ευαισθησία μου και μάλιστα την επιλεκτική ευαισθησία μου. Εσύ , που ήσουν να ευαισθητοποιηθείς όταν παραμονές των εκλογών ανώνυμοι ανέβαζαν και κατέβαζαν εμένα και τον κ. Βιδάλη ως «λαμόγια» και συ αντί να επέμβεις άμεσα και να σβήσεις τα σχόλια τα άφηνες εκεί. Εκεί όμως – μεταξύ άλλων – τα διάβαζαν τα παιδιά μας, οι οικογένειες μας , οι φίλοι μας. Είναι κρίμα και ντροπή. Αυτό δεν είναι τοπική δημοσιογραφία όσο και αν επικαλούμαστε την κακώς εννοούμενη ελευθερία - της κουκούλας.
Στην υπόθεση Ζαχόπουλου στην οποία αναφέρεσαι διαρκώς, δεν γνωρίζω τι ακριβώς θέλεις να πεις. Μιλάς για υπονοούμενα και η αλήθεια είναι ότι διαβάζω στις αναρτήσεις της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ότι αφήνονται ανοικτά κάποια θέματα. Προσωπικά δεν γνωρίζω την ιστορία αυτή και για να είμαι ειλικρινής δεν θέλω και να μάθω. Αν όμως υπάρχει κάτι βγες και πες το δημόσια χωρίς υπονοούμενα και αηδίες. Αν δεν υπάρχει κάτι βγες πάλι και πες το ανοικτά. Για να αναφέρεται κάτι για τον Ζαχόπουλο και όχι για κάποιον άλλο , προφανώς υπάρχει κάτι που γνωρίζεις εσύ και αυτοί που γράφουν και αφήνουν τα υπονοούμενα. Μιλήστε ανοικτά για να καταλάβουμε και οι υπόλοιποι. Είναι γεγονός ότι η ύπαρξη καπνού προοιωνίζει φωτιά.
Πριν κλείσω να σου πώ ότι εγώ ανώνυμα δεν θα αφήσω να σε λασπολογίσει κανείς. Επώνυμα αν αυτό συμβεί δεν θα πάρω θέση ποτέ , αφού αυτό είναι θέμα προσωπικό όποιου γράφει επώνυμα και εσένα.

Λυπάμαι Γιώργο που για άλλη μια φορά αναγκάσθηκα να γράψω μακροσκελή επιστολή για να απαντήσω σε ανησυχίες σου. Ελπίζω το θέμα να κλείσει κάπου εδώ , εγώ υπόσχομαι ότι δεν θα επανέλθω λόγω έλλειψης χρόνου αλλά και σοβαρότητας των θεμάτων.

ΓΟΥΝΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Πολιτικός Μηχανικός / Project Manager

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India